пʼятницю, 6 січня 2017 р.

Вечір пам'яті Данила Кононенка

«Не замулись любові джерело…»
Члени дитячої літературної студії ім. Д. Кононенка
Місяць січень у багатьох кам’янчан асоціюється з ім’ям письменника-земляка Данила Андрійовича Кононенка. 1 січня йому могло б виповнитися 75. Але, на жаль, існує ще одна січнева дата – 15 січня, яка забрала поета. Вже два роки Данила Андрійовича немає серед нас. Між цими двома датами на батьківщині письменника, в його рідній Кам’янці, в історико-культурному заповіднику, відбувся літературно-музичний вечір «Мої дороги – то мої тривоги», присвячений Д. Кононенку. Захід підготували члени дитячої літературної студії, яка носить ім’я поета.
Значне місце в літературно-музичній композиції було відведене творчості Данила Кононенка. В своїй поезії він завжди був дивовижно щирим, зворушливим, відвертим, не випадково письменника називають «задушевним ліриком». 
Кажуть, що вражень, які увібрала дитина до п’яти років, вистачає потім на ціле життя. А першими враженнями малого Данька Кононенка були голод, холод, війна, сирітство. Тож у майбутньому в його поезії не раз озвуться болем спогади про тяжке дитинство.

Як буйно зеленіють спориші
Обіч стежок, де бігали ми босі.
Ті дні дитинства в пам’яті і досі.
Ті дні сирітства – раною в душі.



   Атмосфера літературно-музичного вечора, присвяченого Д.Кононенку, була по-особливому теплою, дивовижно щиросердною і задушевною. Натхненне виконання дітьми поезій Майстра слова доповнювала музика: інструментальні твори у виконанні віолончелі (О.Замогильна) з фортепіано (Т.Чупак) та пісні Т.Чупак на слова Д.Кононенка «Я знову в тихій Кам’янці», «Життя моє», «Снігова мелодія» та «Вік Україну люби». 
   Нікому не хотілося розходитися. Долучившись до високої поезії і музики, дехто з розчулених глядачів утирав сльози. Вкотре можна було пересвідчитися, як же люблять земляки свого Поета, свято зберігаючи пам’ять про нього.
Згадувались слова Данила Андрійовича: «Щастя має багато барв. Воно, як і талант, залежить від Бога. Ще – вміння працювати не покладаючи рук і реалізуватися, досягнувши гармонії твого внутрішнього світу і твого життя. Доля моя щаслива, творча і особиста… Я щасливий на всі сто!»


Немає коментарів:

Дописати коментар