вівторок, 17 травня 2016 р.

Музейна ніч

17 травня 2016 року в рамках проведення святкових заходів "Ніч у музеї", присвячених міжнародному дню музеїв, відбулися "Поетичні сутінки в музеї" - зустріч кам'янських поетів, композиторів, бардів у літературно-меморіальному музеї О.С.Пушкіна і П.І.Чайковського.
Учасником даного заходу став і учень нашого класу Юрик Ростислав, який читав присутнім власні вірші. 
Ось один із них.

Любов у чорно-білих кольорах

Вже не рік і не два у полоні я цім –
чорно-біла любов пронизала наскрізь.
Чорно-біле життя, сотні тисяч ходів
обертаються вмить у моїй голові.

Тут немає слабких, найсильніші – це ті,
що зуміють дійти без утрат до мети –
підкорити поля, пішаків провести,
рокіровку зробить, короля захистить.

Вже клітинки мигтять в чорно-білих тонах,
в голові чути голос: «А може, ось так?»
Ще подумати треба, та час не стоїть,
і магічні хвилини збігають за мить.

Поле чорне і біле – в полоні я сам,
ніби зебра, любов мене не відпуска.
Хто подумати міг, що захоплення це
зачарує, засліпить, принадить мене.

Хоч і голову рве від стратегій складних,
все одно серце пристрасно палахкотить.
В нім любов чорно-біла – взаємна чи ні?
Та без неї тепер не прожити мені.


Немає коментарів:

Дописати коментар