понеділок, 23 січня 2017 р.

Сторінка для батьків!

Світлина від Національна дитяча "гаряча лінія".Оксфордський університет випустив книжку порад для батьків, як розвинути у дитині письменницький талант.

1. Кожній історії потрібна іскра натхнення. Пошукайте разом з дитиною ідеї в звичайному житті. 

2. Колодязь натхнення. Створіть простір для творчості, доступ до якого є тільки у дитини - купіть блокнот або щоденник, куди можна записувати ідеї, придумувати неймовірних героїв, малювати картинки місць, в яких буде відбуватися історія. 

3.Обговоріть разом книги, які читає дитина. Які моменти кращі? Які гірші? Хто улюблений герой і чому? Запропонуйте записати найкращі фрази і подумати про те, як і чим ці книги можуть надихнути. 

4. Часто перешкодою на шляху до створення шедевра є страх порожньої сторінки. Ви можете допомогти дитині впоратися зі страхом, запропонувавши свій варіант початку. Або попросіть взяти якусь книгу з полиці і використати перший рядок звідти як початок власної історії.

5. Зробіть ремікс на відому вже історію.

6. Одна картина може надихнути на 1000 слів. Джерелом натхнення може стати відвідування картинної галереї або навіть просто перегляд фотографій в журналі.

7. Створення карти. Якщо ваша дитина любить фентезі і казки про драконів, магів і монстрів, запропонуйте придумати власну чарівну країну. 

8. Малюйте комікси, книжки з картинками, ілюстровані розповіді. 

9. Знайдіть час протягом дня для того, щоб послухати, що придумала ваша дитина. Надрукуйте її історію, зробіть справжню книжку і, якщо ніхто не проти, покажіть її родичам і друзям.

10. Веселіться. Придумуйте якнайбільше своїх історій.

Міжнародний учнівський конкурс юних істориків «ЛЕЛЕКА – 2017»

Результат пошуку зображень за запитом "лелека конкурс 2017"Міжнародний учнівський конкурс юних істориків «ЛЕЛЕКА – 2017»  21-11-2016, 08:00 |
На сайті з’явилася інформація про організацію та проведення конкурсу у 2017 році. Цю інформацію Ви можете переглянути у папці «Конкурс «ЛЕЛЕКА» – розділи: «Про конкурс у 2017 р.» та «Реєстрація»
Міжнародний учнівський конкурс юних істориків «ЛЕЛЕКА – 2017»  відбудеться
02 березня 2017 року.
Заявки від регіонів та списки учасників приймаються
з 25 листопада 2016 року до 01 лютого 2017 року.

Заходи до дня Соборності України

Сьогодні учням 6-В класу провели цікавий урок в шкільній бібліотеці до дня Соборності України, що відзначали 22 січня. 






субота, 21 січня 2017 р.

День Соборності України

Результат пошуку зображень за запитом "день соборності україни"
День 22 січня 1919 року ввійшов до національного календаря, як велике державне свято – День Соборності України. Саме тоді на площі перед Київською Софією відбулася подія, про яку мріяли покоління українських патріотів: на волелюбному зібранні було урочисто проголошено злуку Української Народної Республіки і Західноукраїнської Народної Республіки.
Боротьба українського народу за соборність своїх земель – одна із важливих сторінок нашого минулого. Слово «соборність» включає в себе єдність і згуртованість. У ньому ми чуємо слово «собор». Прологом до вечора стали слова великого українського класика Олеся Гончара: «Бережіть собори душ наших!». Собор душі є у кожного із нас. Берегти його означає слідкувати за своїми думками, діями, вчинками. Одним із головних завдань собору душі є знати і пам’ятати свою історію.

четвер, 19 січня 2017 р.

Національна дитяча "Гаряча лінія"

Світлина від Національна дитяча "гаряча лінія".

Говоріть зі своєю дитиною!

Світлина від Національна дитяча "гаряча лінія".
Якщо ви запитаєте у дитини «Як справи в школі?», То, швидше за все, отримаєте відповідь: «Нормально». А якщо ви дійсно хочете дізнатися, як пройшов день, то допоможіть своїй дитині: задайте такі питання, на які можна буде відповісти докладно.




1. Що найкраще з того, що сталося з тобою сьогодні в школі? Що найгірше?
2. Розкажи мені, що тебе сьогодні змусило сміятися.
3. Якби ти міг/могла вибрати, з ким би ти хотів/-ла сидіти в класі? А з ким би точно не хотів/-ла сидіти? Чому?
4. Розкажи мені про найкраще місце в школі.
5. Яке найдивніше слово, ти почув/-ла сьогодні? Або може тобі сказали сьогодні щось дивне?
6. Якби ми запросили сьогодні твого/твою вчителя/вчительку до нас в гості, що б ми почули про тебе?
7. Кому ти сьогодні допоміг/допомогла?
8. Чи може, хтось тобі сьогодні допоміг/допомогла?
9. Розкажи мені, що нового ти дізнався/дізналася сьогодні?
10. Чи був момент, коли ти відчував/ -ла себе найщасливішим/-ою сьогодні?
11. Чи ставало тобі сьогодні нудно?
12. З ким би ти хотів/-ла пограти на перерві з тих, з ким ти ще ніколи не грав/-ла?
13. Розкажи мені про щось хороше, що трапилося з тобою сьогодні.
14. Яке слово вчитель/вчителька найчастіше сьогодні вживав/-ла?
15. Про що б ти глибше хотів/-ла дізнатися?
16. Чого б тобі хотілося менше робити в школі?
17. З ким би ти в своєму класі міг/могла вести себе краще?
18. Де ти найчастіше граєш на перервах?
19. Хто є найсмішнішим у вашому класі? Чому?
20. Тобі сподобався сьогоднішній обід? Що найбільше?
21. Якби тобі завтра випав шанс стати учителем/учителькою, що б ти зробив/-ла?
22. Як ти думаєш, може, комусь було б краще перейти в інший клас?
23. Якби ти міг помінятися з кимось в класі місцями, хто б це був? Чому?
24. Розкажи мені про три різні випадки, коли ти використовував/-ла олівець сьогодні в школі.

Дитяча "Гаряча лінія"!

На Національній дитячій "гарячій лінії" будуть консультувати експерти! Телефонуйте і отримайте необхідну консультацію! (дзвінки безкоштовні)



Світлина від Національна дитяча "гаряча лінія".